vrijdag 6 december 2019

Witte kerst?

Ik luister naar een kerstconcert van Corelli terwijl ik op mijn tablet dit berichtje schrijf. Het is mooi en ik hoop dat de bewoners van Vreedenhoff vanmiddag het ook fijn zullen vinden om ernaar te luisteren als ik het muziekuurtje in een van de huiskmers verzorg samen met een andere vrijwilliger die de thee of koffie verzorgt.
En dan is het weer weekend. De weken vliegen door mijn  vingers het gaat allemaal veel te snel en als ik zo af en toe wat langer in bed blijf gaan de dagen nog sneller.  Ik slaap tegenwoordig nog maar zo'n 4 of 5 uurtjes per nacht maar dan lijkt het wel of ik af en toe slaap in moet halen. Heerlijk lekker lang uitslapen. Maar vanmorgen was ik alweer om 6 uur wakker en we liggen nooit voor 1 uur in bed. Nou ja. Misschien vernadert dat ritme wel weer een keer. Niets veranderlijker dan een mens.

De kerstboom staat dus daar kunnen we het weekend ook weer van genieten. En nu wil ik toch binnenkort eens kijken of er ook nog iets interessants te melden is. Of zou bovenstaand gewoon goed genoeg zijn?

Kom ik en oude foto tegen van 7 jaar geleden. Sjonge jonge. Toen stonden we er toch heel anders voor. Ging ik nog 5.30 uur mijn bed uit want Fer werkte nog, keek ik naar buiten en zag ik dit.

Ik ben blij dat als ik door de andere ramen kijk ik het park zie.
Maar dit is toch ook prachtig. Ik ben benieuwd of het dit jaar weer een witte kerst wordt.





2 opmerkingen:

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...