woensdag 27 november 2019

Wat een gedoe

Veel te veel van alles.

Overal had ik aparte blogs van gemaakt. Mijn schilderijen, mijn foto's van vakanties en gewoon fotowerk en dan ook nog mappen op pinterest, schrijverijen etc.

Een tijdje geleden begon het me al over te lopen en heb ik verschillende blogs samengevoegd, maar ja. Nu zocht ik alle digitale tekeningen en ander werk en kon ze niet meer terugvinden. En het gekke was dat ik er 169 terugvond als ik ze hier in het magazijn had willen plaatsen. Dus om te uploaden. Ik vond ze terug in het Google foto archief maar kan er op een andere manier met geen mogelijkheid op een andere manier bijkomen want het blog waar ze instonden heb ik opgeheven en de de publicaties ervan kennelijk ergens in een ander blog samengevoegd waar ik ze niet meer terug vind. Ik had ze toch echt allemaal gelabeld.

Kijk dat heeft nu volgens mij iets met het ouder worden te maken. Dan moet je het jezelf niet meer zo moeilijk maken. Ik heb ook geen zin meer in dat gedoe. Het moet makkelijk zijn. Ik ben blij dat ik al lang geleden ben gaan computeren waardoor het nu een beetje in mijn vingers zit. Maar nu moet ik een stapje terug gaan doen en het makkelijker gaan maken. Eerst dacht ik: zal ik dan toch maar opnieuw een nieuw blog maken voor dat digitale werk.... pffff nee geen zin meer in. Laat het maar voor wat het is.
Maarrrrr ja gelukkig
Op pinterest vond ik de hele map met digitaal werk terug.

 https://nl.pinterest.com/ellyvandoorn2/5-tablettekeningen-e-a-schetsen/

Maar op een google blog of iets dergelijk, nee, vergeet het maar. Toch maar eens kijken of ik het hele digitale werk niet gewoon op deze computer op zal gaan slaan. Dan weet ik zeker dat ik er alle kanten mee op kan. Want voor maandag wil ik toch iets uitprinten in verband met schilder opdrachten die ik wel leuk vind.


3 opmerkingen:

  1. Soms denk ik ook, ik ga mijn blog veranderen, maar durf het dan toch niet omdat ik bergen rosico's voor mij zie. Na het lezen van jou verhaal denk ik, ik laat alles zoals het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is niet het ouder worden, Elly...We worden ook wijzer.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...