zaterdag 1 juni 2019

Ik ben er helemaal uitgeraakt. Waaruit.
Nou, uit het stukjes schrijven in deze blog. Veel vaker ben ik tegenwoordig te vinden op Facebook. En het kan nog korter. door alleen maar fotootjes te plaatsen op Instagram die dan weer makkelijk gedeeld worden op FB. Daar komt weinig schrijfwerk aan te pas.

Op zich niets mis mee want ik vind het leuk om mijn schilderijen en werkstukken te delen en te laten zien. Maar als ik eens even terug blader in mijn Magazijn archieven vind ik het heel leuk om te zien hoe het schrijven mij ook heeft geboeid.

Het blog wordt niet meer zo intensief bezocht en dat vind ik geen probleem. Uiteindelijk doe ik alles wat ik doe omdat ik het gewoon leuk vind en als een ander dat ook vind, prima maar niet noodzakelijk.

Er zijn zoveel onderwerpen waarover ik zou kunnen en willen schrijven. Wie weet, geef ik me daar ooit wel weer aan over.
😀

Nu maar even een schilderijtje op A4 papier delen. 
Schilderen mijn lust en leven


3 opmerkingen:

  1. Het hangt blijkbaar in de lucht...bijna hetzelfde vergaat het mij ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja dat schrijven en waar wil je het dan over hebben. Lastig hoor. Ik herken het wel. Doe waar je zin in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was even aan het struinen in je archief en kwam dit schilderij tegen.heel mooi en ja soms is schrijven hier ook wat minder omdat je dan weer andere dingen ook mooi vind.En dat is filmpjes maken van mijn fotografie voor mijn YT kanaal.FB heb ik met instagram niet want dan wordt het weer teveel voor me. Za eens zien of het mij lukt om met mijn kanaal eens te reageren want de ene dag ben ik in blogland en andermaal reis ik weer in Yt land. En zo blijf je ook bezig als er weer dagen zijn dat ik me wat eenzaam voelt. Groetjes en ik wens je mooie momenten toe voor elke dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...