dinsdag 28 mei 2019

Haiku

Regen wast blaadjes
Druppels vallen zachtjes op
Doorweekte paden


5 opmerkingen:

  1. Een prachtig en sterk werk!...Maar of daar de druppels zachtjes vallen??? @@@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met Walter eens. Het lijkt meer een stevige bui. Neemt niet weg dat het een mooie haiku is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt een wolkbreuk. Maar wel mooi! De haiku ook. Ik zie nu dat Walter en Ferrara ook zoiets dachten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het is ook een wolkbreuk op het schilderijtje. Ik had niets anders voor handen. hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij het kijken dacht ik wolkbreuk. Bij het reageren zag ik dat anderen me al voor waren.
    Gewoon het schilderij en gedicht los van elkaar zien.
    Misschien een idee om bij dit mooie gedichtje een passende foto te publiceren? Dat kun jij ook!!

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...