donderdag 17 april 2014

Stokroos

Het is een drukke tijd.
Eindelijk ben ik alle oude aquarellen en studies die ik heb bewaard gefotografeerd en geprobeerd orde in de chaos te scheppen. Er is al onnoemelijk veel wat ik heb weggegooid maar een klein gedeelte heeft de verschillende verhuizingen overleefd. Op het schilderijenblog kun je ze allemaal bekijken als je er interesse in hebt. http://ellyvandoorn.blogspot.nl/p/aquarellen.html
Verder zet ik regelmatig meestal nieuer werk op de homepage http://ellyvandoorn.blogspot.nl/ en
facebook niet te vergeten.
Dat gaat vaak makkelijk even snel tussendoor.

Het is leuk me daarmee bezig te houden, maar er staan ook weer nieuwe werkzaamheden op het programma.

De artikelen voor het Jewel Heart Magazine liggen weer in de mailbox en daar ga ik een lay out voor bedenken en uitvoeren. Daar ben ik wel weer een mooi poosje zoet mee. Het is maar goed dat ik zo graag met beelden en op de computer werk en er dus ook graag een visueel aardig geheel van wil maken.
En dan komt Rimpoche weer naar Nederland en wil ik ook nog graag zijn lessen volgen die hij dan weer in Nijmegen komt geven. Tussendoor probeer ik dan wat aardige fotootjes van hem te schieten voor het archief van Jewel Heart. Al met al staat er weer heel wat op de rit.

Hieronder een fotootje van een van die aquarellen. Een stokroos die je zoveel in kleine Franse dorpjes aan de uitlopers van de Alpen tegen de huizen aan ziet groeien. Ik heb daar lang geleden een weekje aan een schilders workshop meegedaan. Deze maakte ik, gek genoeg, toen ik alweer thuis was.



2 opmerkingen:

  1. Ik zou niet te snel dingen weggooien. Ik moet er niet aan denken dat dit mooie stokroosje in de vuilnisbak zou verdwijnen. Dan kun je
    ze beter verkopen toch? Dat vorige schilderij was ook al zo prachtig. Mocht je het vinden, verkoop dat dan maar aan mij.
    Ik vind je aquarellen van een mooie zachtheid. Complimenten (nu ga je denken: Plato.... een compliment geven, die man die altijd kritiek
    heeft? Ja, inderdaad, en je verdient het. Zo..... gezegd!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik stuurde een antwoord via gmail, maar het staat er niet dus hier volgt het.

      Dankjewel voor de complimenten Plato. Maar helaas verkopen is minder makkelijk dan je denkt. Zelfs als ik de prijs heeeeel laag doe, dan nog.
      Maar je bent van harte welkom hier thuis om voor een paar euro iets aardigs mee te nemen. Maar het kan ook op 1 juni dan is er een kunstroute en ik hang in de bibliotheek Presikhaaf. De kribbe met aquarellen en tekeningen ben ik van plan mee te nemen. En als je iets op een andere manier wilt reserveren of zo. mail me dan maar.
      Helaas het schilderij waar je het over hebt ben ik na gaan kijken en ik herinner me nu; het is verkocht.

      Verwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...