zondag 27 juni 2021

Tevreden

 Ik heb het idee dat ik jarenlang niet meer naar dit blogje had omgekeken en de laatste tijd krijg ik er weer steeds meer plezier in. Ik heb er veel tijd aan besteed en misschien is het niet zo opmerkelijk veranderd maar voor mij zijn er nu toch wezenlijke verschillen zichtbaar in de lay out. Het is naar mijn zin. Dat wil niet zeggen dat ik er in de toekomst niets meer aan zal veranderen want veranderen dat is het liefste wat ik doe. Daar heb ik plezier in en dat geeft me altijd een gevoel van iets nieuws, iets anders.  Maar op dit moment ben ik tevreden met de indeling van het blog. 


En het is heerlijk weer dus moet ik even opschieten dan gaan we weer even een poosje naar buiten om te fotograferen. We zijn weer volop in de running.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...