zondag 27 juni 2021

Overvloedig leven

 Wat is de wereld toch worderschoon en wat zijn wij toch bevoorrechte mensen dat we daar zo van kunnen genieten in een land waar dat mogelijk is. Geen natuurrampen (tot nog toe) geen oorlogen. Natuurlijk gebeurd er ook in Nederland van alles en nog wat maar dat weegt niet op tegen een land in oorlog met bombardementen op je hoofd en geen droog brood om te eten. Geen gebrek aan water en voedsel. En wij maar denken dat dat heel normaal is. 



Ik heb in ieder geval weer volop gebruik gemaakt van de mogelijkheden die ik heb en dus genieten van het mooie weer en van  alles wat ik kan zien. En dan heb ik ook nog eens de mogelijkheid het hier te laten zien. Die kikkertjes zijn zo gek nog niet. Ze hebben het prima voor elkaar.



Deze heeft enn mooie uitkijkpost gevonden.






Het krioelde er weer van vanmorgen en we hebben naar dat concert zitten luisteren. Als je zo snel langs de vijver loopt zie je die beestjes nauwelijks.  Maar herrie genoeg het is een waar kikkerconcert. 

De grote libellen waren niet meer zo dominant aanwezig maar de juffertjes zweven zo mooi voorbij. Ontelbaar veel en zo lastig te pakken. Het lijkt allemaal heel rustig te zweven maar schijn bedriegt. Als ze gaan zitten heb je geluk


Deze zien extra goed. Dubbel breedbeeld.




Het waren er onnoemelijk veel en deze had zich alvast in de blauwspar genesteld in afwachting van december.

Maar eerst de zomer met talloze mooie bloemen, zonneschijn en warmte. December is nog een ver van mijn bed show ook al gaat de tijd steeds sneller. Neeee de tijd gaat niet sneller, ik wordt langzamer. 



















7 opmerkingen:

  1. Ik weet er alles van. Mijn innerlijke klok correspondeert ook niet met de echte tijd. De echte tijd vliegt. Of nee, ik ben langzaam;-) En je hebt ook zo gelijk dat we BEVOORRECHT zijn hier in Nederland. Het is zo goed om dit te beseffen. En wat heb je weer een prachtige foto's gemaakt. De natuur is zo mooi en divers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies wat je zegt, we zijn bevoorrecht hier in Nederland.
    Wat een prachtige foto's! Die kikkertjes, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, vooral met die kikkertjes. En ja we zijn ongelooflijk bevoorrecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo keek ik nog nooit naar het z.g. snel verstrijken van de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wowwwww wat een enorme rijkdom elly, die waterhyacint, en de zwanenbloem... ohhh heerlijk, mensenlief wat is dat genieten..
    je we zijn zó rijk en toch lopen mensen te mopperen en willen meer meer meer,
    van mij mag het minder minder minder LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In het leven mogen we nooit iets als vanzelfsprekend vinden... maar leg dat de wereld maar eens uit :-(
    Zeer mooie beelden van wat de natuur ons allemaal belangeloos voorschotelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt je talenten weer zeer goed benut. Prachtige serie van een wonderschone wereld.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...