woensdag 20 januari 2021

Lage zon in Parijs

 Ik ben heel druk aan het stoeien op mijn Laptop om allerlei zaken meer toegankelijk te maken. Zo hoop ik dat ik nu vanuit mijn eigen archieven ook fotootjes kan delen op een eenvoudige en makkelijke manier. 

Dit is dus even uitproberen met dit blogje en als het dan goed is komt er een fotootje voorbij van Parijs uit 2011. Met een mooie lichtval door de lage stand van de zon.

Bij mij is het gelukt en ik hoop ook zichtbaar voor anderen die ervaar kijken.



3 opmerkingen:

  1. Ja hoor gelukt, hij staat beeldvullend op mijn scherm. Als ik aanklik wordt hij een slagje kleiner.
    Waarschijnlijk een kwestie van beeldscherm en browser. Ik merk regelmatig dat het schrijven op mijn blog op de apparatuur van meneer F. anders wordt weergegeven. Hij gebruikt namelijk een andere browser.
    Mooie foto met die donkere lucht op de achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooie foto, maar toch hier hetzelfde probleem!

      Verwijderen
    2. Als je hem aanklikt, zie je het ware formaat. In je blog kun je een foto van klein tot extra groot weergeven. Dat is het verschil.

      Verwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...