donderdag 21 mei 2020

Staar

En dan heb ik nog niet eens geschreven dat ik dinsdag bij de oogarts was. De professor is dus ook weer volop aan het werk en hij zat diep na te denken over mijn ogen. Mijn linkeroog is toch weer achteruit gegaan en ik heb er nog slechts 18% zicht in. 

Hij wilde dat linkeroog toch wel aan de staar opereren en daar ben ik blij om. Wat het ook wordt ik vind het een goed idee want ik hoop natuurlijk dat de kwaliteit van zien, al is het maar een klein beetje, erdoor verbetert. Natuurlijk helpt het niet voor de Macula degeneratie maar wel voor de kleuren die ik zie en dat is dan hopelijk al heel wat.

Ik heb de papieren ingevuld en het wachten is op een afspraak.


3 opmerkingen:

  1. Erg spannend Elly...Ken gelukkig een aantal mensen bij wie het zeer goed uitpakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kan echt helpen. Voor mijn bejaarde tante met MD was het een groot geluk dat de staarmist was opgetrokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geluk,dat die operaties weer plaats vinden. ik hoop,dat je zicht vooruit gaat en de wereld weer helder kleurt

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...