maandag 25 mei 2020

Nieuw blog

http://ellyseigenwijze.blogspot.com/




Ik ben een nieuw blog begonnen over dingen die mij bezig houden binnen spiritualiteit.
Zelf vind ik spiritualiteit een moeilijk woord, alsof je alles wat er in de hele wereld 'te koop'is over religies, geloof en wat dan ook, op een hoop gooit en dat vind ik persoonlijk niet zo zinvol/ Ieder mens is uniek en juist dat makt een prachtig kleurrijk geheel. Niet iedereen kan zich vinden in de zelfde dingen. Dat is niet alleen in spiritualiteit zo maar ook in het hele leven.
En dan stuit ik meteen op het volgende probleem want voor mij is het gewone leven niet los te koppelen van het spirituele leven. Hoe spiritueler je bent des te meer ben je verbonden met de aarde en daarmee een geheel. Alles wat zich in het dagelijkse leven afpeelt is net zo spiritueel door je op datzelfde leven te bezinnen. Je ermee uiteen te zetten en te zien welke plek je zelf in dat geheel inneemt.
Dit blogje zou dus net zo goed passen in dat nieuwe blogje dat ik maakte. Het zou heel goed mogelijk zijn dat ik hier steeds minder ga schrijven of misschien niet meer en me (alleen)bezig ga houden met het andere blog.
Dan laat ik dit blog rusten voor wat het is en als je me wilt volgen op het andere blog ben je van harte welkom. In de zijbalk kun je daar je mail adres invullen om ieder nieuw blogje in je e mail te krijgen. Je hoeft geen moeite te doen om een reactie te geven want die heb ik (misschien vooropig) afgesloten en als je me iets wilt zeggen staat er ook een antwoordformulier in de zijbalk. Wel zo makkelijk.\
\
Er staat al een en ander op het nieuwe blog maar de lay out zal, zoals ik dat altijd deed nog wel weer eens aanpassen aan mijn of jullie wensen.
Tot ziens op
http://ellyseigenwijze.blogspot.com/



Ter verduidelijking. Dit blog blijft gewoon staan.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...