donderdag 10 augustus 2017

Tijden veranderen

Jarenlang schreef ik een dagelijks blogje in het Magazijn. Daar beleefde ik veel plezier aan en ik vond het zinvol. Vooral de overdenkingen boeide mij zelf altijd het meeste.
Tijden veranderen en nu komen er bijna geen blogjes meer in dit Magazijn. Soms, zoals op dit moment, neem ik me voor er weer dagelijks een te schrijven. Gewoon over dagelijkse dingen. Zelfs met het telefoontje kan ik er een maken. Kleine moeite en leuk om te doen.

Is dat zinvol? Ach, ik ben er nog steeds van overtuigd dat je de zin zelf aan je leven moet geven en dat is voor iedereen anders.

Evenals de belangrijke dingen. Ook dat wat eerst belangrijk leek, blijkt soms uiteindelijk onbelangrijk.

2 opmerkingen:

  1. Ja of omgekeerd wat eerst onbelangrijk leek, wordt belangrijk. Bloggen, ieder doet het op haar/zijn manier. Ik zie het als een hobby en dan gaat het vooral om het schrijven, leuk om te doen, maar ook knap lastig. Helemaal als het innerlijke stemmetje zich roert met de vraag; 'Wie zit hier nou op te wachten.'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja alles veranderd om met de leuze van Margreet te reageren.Ik ben nog steeds aan denken of ik weer zal schrijven op de blog groetjes van Novelle

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...