maandag 14 augustus 2017

Genoten

Vanmorgen zijn we weer wezen fotograferen in de Heemtuin. Hier vlak achter onze flat. Dat is altijd weer genieten. We hoeven niet ver van huis te gaan om het vakantiegevoel te krijgen.
De zon stond al hoog aan de hemel en eigenlijk is het voor het fotograferen mooier in de vroege morgen of de late middag te fotograferen met strijklicht.
En niet alleen voor de foto's maar ook voor mijn ogen die de hoge lichten slecht verdragen. Maar gelukkig gaan we samen en Ferry maakt me opmerkzaam van wat ik in de wirwar van lichten en vormen niet zie.

Dagelijks ben ik me ervanbewust hoe heerlijk het is te kunnen zien, fotograferen en schilderen. Ook al gaan mijn ogen achteruit, ik hoop het nog lang vol te houden ook al is het op een lager nivo.

Toch weer met leuke foto's thuisgekomen. En...genoten.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...