maandag 8 augustus 2016

Schilderen

Ik hoor veel mensen klagen over deze natte zomer. Wanneer je een vakantie op een camping doorbrengt en het regent zoveel dan is dat niet altijd even aangenaam. Jarenlang verbleef ik in de zomervakantie ook met twee kinderen op de camping en soms werd het me teveel. Als de regen niet ophield verdween ik op een gegeven moment en ging naar huis.
Wat is mijn leven veranderd. Nu heerlijk thuis. Geen zorgen over was die niet wilde drogen en doen en laten waar we samen zin in hebben. En dat betekent in de zomer ook al valt de regen met bakken uit de lucht. Ik kan heerlijk schilderen aan tafel in de serre.

In de winter is het daar te koud maar in de kamer staat mijn ezel en daar kan ik me dan weer op uitleven. Net zoals het uitkomt. Op de tafel kan ik natuurlijk niet op groot formaat werken maar dat is niet zo erg want de kelder staat zo langzamerhand vol. Jaren geleden exposeerde en verkocht ik nog wel maar nu ik daar bijna geen moeite meer voor doe loopt de opslag aardig vol en het kleine formaat en de werken op papier hebben minder plek nodig. Het is zo leuk om te doen en daarom ga ik lekker door met schilderen.
Vanmorgen weer een vaasje bloemen op een A4.

wil je meer zien kijk dan op
ellyvandoorn.blogspot.nl




2 opmerkingen:

  1. Klein geluk, gewoon thuis. Zo heerlijk, ik ervaar dat dagelijks in mijn eigen kamertje. Als schrijven dan ook nog lukt kan de dag niet meer stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan. Ook zo bijzonder dat je de kleuren van de bloemen laat terugvloeien in de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...