zaterdag 5 september 2015

Herontdekking.

Ik begin te geloven dat ik mijn blogs herontdekt heb. De laatste tijd was ik veel vaker op FB te vinden en stonden mijn foto's en schrijfsels op een laag pitje. Dat kwam ook doordat ik me meer met schilderen bezighield en een tablet had gekregen waarop ik kan tekenen en daarmee kan ik rechtstreeks fotootjes publiceren zonder veel bewerkingen. Het typewerk daarbij gaat, maar op een toetsenbord werkt het makkelijker.

Dat tablet vertaalde zich makkelijk naar allerlei andere digitale media. Je maakt daarop een foto of tekening en publiceert het. Ik hoefde niet achter de computer te kruipen en met het tablet op de bank zat ik wel lekker.

Nu Ferry niet meer hoeft te werken en we er samen op uit trekken om  te fotograferen en daarna ook samen achter de PC kruipen begin ik de computer te herontdekken en het is toch wel mooier werken met zwaardere programma's en mogelijkheden.

Nu heb ik ook weer naar foto's gekeken van enkele jaren geleden want dat staat allemaal niet op de tablet en er zitten best leuke bij die ik mooier kan maken in Photoshop Element.

Dit fotootje uit 2010
Toch de moeite waard om het hier te plaatsen.


5 opmerkingen:

  1. Elly, ik kan hier niet als platoonline reageren omdat als ik Wordpress aanklik, er niets gebeurt.
    Daarom gevraagd om de mogelijkheid 'naam/url' erbij te installeren want dat doet het meestal wel.

    Enfin, nu maar op deze manier. Mooie foto ook. Met facebook heb ik niets dus dat heb ik allemaal niet
    gezien. Fijn dat ze nu hier staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken dat niet ,ik weet niet waar ik dat kan vinden Plato. Misschien kan je me op weg helpen. Ik zal zelf ook eens zoeken. Ik dacht dat je in een vorig logje schreef dat het wel weer lukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ergens in blogspot moet je kunnen aanvinken hoe mensen bij je kunnen reageren. Bijvoorbeeld door Google aan te klikken, of Wordpress, of nog andere mogelijkheden.
    Daar staat ook bij: NAAM..... en URL. Dan moet je die combinatie intikken en dat werkt altijd. Maar als ik wordpress aan klik en dan vervolgens plato in tik, blokkeert ie.
    Nu sta ik er met mijn naam. Da's geen ramp maar ik vind Plato prettiger. Ik ken blogspot niet dus ik weet ook niet waar het precies staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elly, bij instellingen en dan naar reacties gaan, daar kun je aanvinken wie er kunnen reageren.
    Fijn dat je weer blogt. Ben ook geen FB-er, maar dat weet je al. Herkenbaar hoor, samen achter de PC.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik al gedaan ferrara, maar in prive al overlegd. Willem heeft het over iets anders en ik ga daar toch eens naar zoeken achter de pc. Op tablet is het zo pietepeuterig. Bedankt voor je info.

      Verwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...