dinsdag 7 juli 2015

Onderweg naar Culemborg

Hoe het vorige logje erop komt te staan is me een raadsel. Het is een ouder bericht en ik las het even terug op mijn tablet. Ik moet een verkeerd knopje hebben aangeraakt waardoor het nu weer naar voren is geschoven en hieronder terecht is gekomen. Nou ja, geen ramp.

Gister zijn we even op en neer naar Culemborg geweest. Altijd een leuk ritje en we moesten er toch zijn maar hebben een iets koelere dag uitgekozen. Gisteren leek het ons heel geschikt.
Onderweg maakte ik wat foto's vanuit de auto.





2 opmerkingen:

  1. Wat leuk. Twee jaar geleden in Buren bij een fruitteler op zijn camping gestaan, we hebben daar heerlijk in de omgeving gefietst. Voor herhaling vatbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh Culemborg. Wat leuk. Ik was er jaren geleden toen Petra een weblogmeeting hield. Het was de eerste en enige keer dat ik aan zoiets omvangrijks deelnam. Een hele ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...