woensdag 24 oktober 2012

Onderweg

Teruggekomen uit Dedemsvaart. Even op en neer voor een boodschap. Het was heiig onderweg en dat geeft altijd schitterende beelden. Ik kan het niet laten om onderweg te fotograferen. Maar thuisgekomen vallen de plaatjes op mijn kleine digitaaltje geschoten altijd enorm tegen. Het is echt hap snap werk en praktisch alles kan ik weggooien. Ach zegt Fer, heb je toch een leuke middag gehad. En daar heeft hij gelijk in.
Ik heb toch genoten van het ritje en de schitterende landschappen.









6 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's. Ben zo blij dat wij hier kunnen genieten van jaargetijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk er toch graag naar. even vluchtigjes alsof ik langsscheur.
    waar ik benieuwd naar ben..hoe zouden jouw fotoos zijn als jij die in Rotterdam zou maken? ik bedoel ...jij met je 'parijse" blik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarom Rotterdam R. Heb je daar iets mee? Ik ken het nauwelijks moet ik tot mijn schande bekennen.

      Verwijderen
  3. mijn stad/ geboren en getogen enzomeer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ging er van uit dat de bloggers wisten omdat ik er vaak over schreef op blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind met name die twee mistfoto's van grote schoonheid.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...