maandag 2 januari 2012

Het nieuwe jaar

Het was weer vroeg dag. De feestdagen zijn voorbij en het gewone leven begint weer.
In geen jaren heb ik ´s ochtend om half acht al voor het doek op mijn schildersezel gestaan. Vanmorgen was het zover. Enkele jaren geleden was dat regelmatig aan de orde, maar de laatste jaren, eigenlijk vanaf we hier wonen is het schilderen langzamerhand wat op de achtergrond geraakt.
De verandering op mijn weblog waar ik nu hoofdzakelijk met schilderijen van mijzelf en anderen aan de gang wil, is kennelijk de oorzaak die me aanspoort er meer aandacht aan te gaan besteden. Ik merk dat ik er weer zin in krijg.
Het kijken naar goede voorbeelden inspireert me om ook zelf weer aan de gang te gaan. Ik ben benieuwd wat er dit jaar uit zal rollen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...