zaterdag 22 oktober 2011

Druk druk druk

Een uit de hand gelopen week kun je wel zeggen. Het begon met een lege agenda en ik dacht, 'dat is leuk ga ik woensdag gezellig met het treintje naar een vriendin' en ik maakte een afspraak.
Het enige dat ik als een vaste verplichtingen op mijn lijstje had, was het vrijwilligerswerk in de bibliotheek van de Theosofische Vereniging op maandagmiddag en op vrijdag een uurtje Yoga, nou ja, met de koffie erachteraan wordt het toch een halve morgen.
En toen liepen alle dagen weer vol, nog voller dan ik gewend ben met allerlei onverwachte zaken. Een heel zieke vriendin die ik niet kan laten versukkelen, een kleinkind met vakantie die een dagje bij oma wil komen, De hulp die het nodig vind mijn gordijnen en ramen te doen, maar waar ik natuurlijk ook niet zonder kleerscheuren afkom en na afloop heb ik de hele avond nodig om bij te komen en daarbij het andere kleinkind dat normaal één maal per week bij ons komt overnachten vanuit school , kwam deze week plotseling twee maal uit school overnachten. Toen zijn ouders, mijn zoon en schoondachter dus ook nog een hapje mee wilden eten hebben we de chinees maar aangesproken voor een heerlijke indische rijsttafel.  Al met al lag ik gisteravond op apegape en moest toen ook nog naar de geplande lezing over 'Het Elektrisch Universum', want ik kon mijn mede vrijwilligers van de organisatie toch niet in de steek laten. Het was overigiens een heel interessante en bijzondere lezing.
Lichtelijk overspannen, maar met een gevoel van voldoening kijk ik op de afgelopen week terug, maar hoop wel dat de aankomende week iets minder hectisch en chaotisch zal worden met een agenda die nu al redelijk duidelijk is en minder onvoorspelbaar. Dat werkt iets minder vermoeiend ook al staat er voor iedere dag wel iets op het program.
Ik heb goed geslapen en ga met frisse moed een heerlijk weekend tegemoet.

Als ik het zo bekijk kan ik me goed voorstellen dat ik geen foto's in Arnhem ga maken. De tijd ontbreekt me normaal gesproken nog steeds om dat zomaar even te gaan doen. En als ik tijd heb, dan kies ik eerder voor wat anders.

Dan toch maar weer een rustgevende  foto van Zwolle.


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie nieuwe layout, maar verbeeld je maar niet dat je week onvoorspelbaar wordt hoor...hihi

    denk veel aan je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ... en dan kom ik je ook nog es effe lastigvallen met allerlei vragen over het -voor mij nog- in kinderschoenen zijnde blogspot ;-]

    Maar wel: hartelijk dank, ik kan weer even vooruit!

    ***

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto. Blogspot, ik kan het woord niet meer horen.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...