zaterdag 24 september 2011

Parijs

Weer terug van 5 dagen Parijs.
Een feest van herkenning


3 opmerkingen:

  1. Parijs een stad om nooit te vergeten inderdaad.Maar Elly heb jij soms in eerdere tijden ook zo op je handen tussen bolhoeden op de grond gelopen? ik wist dat je vroeger wel ballet hebt gedanst maar deed je dit ook wel eens?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Novelle!
    Nee meis, als ik goed genoeg was geweest had ik de stervende zwaan wel willen dansen, maar zover heb ik het nooit geschopt en bleef een amateurtje van het klassieke ballet wat ik 25 jaar lang volhield. Maar de tutuutjes passen me niet meer hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Elly, Parijs in de late nazomer, Quelle bonheur!

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...