donderdag 16 juni 2022

Grote schoonmaak.

 We zijn de laatste dagen veel op stap geweest en hebben veel gefotografeerd. Dat betekent als ik weer thuis ben dat ik heel nieuwsgierig ben naar de gemaakte foto's. Er worden er heel veel weggegooid en de beste blijven over. Maar ook in de bewerkingen gaat veel tijd zitten.

Ik print eigenlijk nooit iets uit en zet veel op internet in facebook of op het fotoblog. .  In dit Magazijn met van alles en nog wat  maak ik er graag een verhaaltje van  terwijl ik aan het fotograferen ben denk ik daar al over na  maar in de praktijk publiceer ik het lang niet altijd. De tijd gaat een steeds grotere rol spelen . Ik kom gewoon tijd te kort en die tijd, ja die kun je maar één keer uitgeven 

Maar deze vond ik toch wel erg grappig. Het musje was zo ontzettend druk met het leeghalen van het nestje. Een heel vreemde gebeurtenis. Ik vraag me af wat de reden daarvan was. Ik heb geen idee. Wie het weet mag het zeggen. Het leek wel grote schoonmaak. 

Maar als titel bij deze fotootjes vond ik het wel leuk erbij te zetten.


Die jongen hebben er weer een zootje van gemaakt. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...