maandag 23 augustus 2021

Weer wat geleerd

Ik heb weer iets uitgevonden. 
Ik wilde wat bestanden over kopieeren van mijn computer naar de tablet en hoopte dat met een verloopkabeltle en sd kaartje te doen.  



Maar de ervaring heeft  nu uitgewezen dat het alleen maar gaat met media bestanden. Muziek en foto's. Daar gaat het wel mee  .De e books en bestanden gaven de geest onder de automatische format van de android. Die zette de windows sd  kaartje om naar android met daarbij behorende  mappen  waarin ik de bestanden niet meer terug vond. Weer wat geleerd. S
Dat gaat dus niet. Ik formatteerde de kaartjes weer in mijn fototoestel waar ik ze nu weer voor kan gebruiken. 





6 opmerkingen:

  1. Op een USB stick zetten en dan overzetten? Ik weet het ook niet maar dat zou ik proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja judy daar had ik ook al aan gedacht maar ik ben bang dat android het sticky ook formatteert en dat kan ik dan niet terugdraaien met het fototoestel. Misschien een keer uitproberen met een heel oude.

      Verwijderen
  2. Ik snap er niks van hoor, maar die foto is fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier begrijp ik ook niets van. Misschien een superdomme opmerking van mij. Dropbox? Via Dropbox zet ik bestanden van mijn telefoon op mijn laptop en omgekeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja deed ik ook via google Geri. Maar die clouds prbeer ik te omzeilen en het in eigen hsnd te houden. Maar idd dat is ook een manier.maar om de cloud niet vol te laten lopen met gegevens moet je het dan eigenlijk steeds opschonen of als het vol is abonnementen kopen

      Verwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...