donderdag 10 juni 2021

Limieten

 Ik ga toch weer een iets groter letterteken gebruiken in verband met mijn persoonlijke instellingen zodat het voor mij wat makkelijker werkt. En zo blijf ik bezig met van alles en nog wat uitproberen. 

Ook keek ik naar de blogs die ik op Wordpress heb en twijfelde even of ik daar weer een blog voor mijn fotootjes zal maken omdat ik daar over het limiet zit en er niets neer bij kan zetten maar heb toch besloten voorlopig dit blog voor van alles en nog wat te gebruiken. Uiteindelijk kan ik alles onder een label plaatsen zodat het toch een beetje georganiseerd eruit kan blijven zien. Het enige waar ik rekening mee moet houden is dat ik verkleinde fotootjes ga plaatsen onder het label fotografie want anders lopen ook hier de limieten op een gegeven  moment over. Zeker met foto's van mijn fototoestel wanneer ik ze er in de volledige grote opzet.





 


1 opmerking:

  1. vraagje. Kun je bij mij nog wel lezen. De letters vallen op het blog kleiner uit dan in de bewerkingsversie. Heb wel al met opzet voor extra contrast gezorgd.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...