vrijdag 9 april 2021

Weekend

 Ziezo dat heb ik ook weer gehad. Vanmorgen werd ik met een behoorlijke buikpijn wakker. Ach ik ben eraan gewend met een lastige en vooral pijnlijke darm. Tja het was weer eens zover. En dan wordt het gewoon een bankhangdag nadat de ergste pijn gezakt is. Gelukkig kwam mijn lieve hulp en die maakte het hier weer spic en span voor het weekend en dat niet  alleen we hebben weer heerlijk gelachen samen want dan ligt de humor  voor het oprapen. En nu voel ik me weer zo bevrijd. De pijn  is over en het weekend voor de deur.

Altijd weer apart dat weekend gevoel terwijl iedere dag door onszelf ingevuld kan worden. Ja natuurlijk zijn er door de week verschillende afspraken, ik bedoel ook vaststaande dingen die iedere dag maken tot die bijzondere dag. En zo blijft ook het weekend bijzonder. 

Maak er allemaal een mooi weekend van want het is de moeite waard daar zelf voor te gaan en je mind in de goede richting te sturen. 

Misschien dit aankomend weekend weer eens een wandelingetje door Sonsbeek.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...