maandag 4 januari 2021

Opgelost

 Tja dat hoop ik dan.

Ik had een wordpress account voor mijn fotootjes en iedere keer liep ik tegen een maximum aan upload vermogen aan. Dus nam ik een abonnementje. En nu, na 2 jaar liep dat ook weer vol. Kon ik het natuurlijk wel weer duurder maken maar binnen de kortste keren zal dat ook vollopen. Nou, dat zie ik dus helemaal niet zitten. 

Misschien is de kwaliteit van de foto's dan wel veel beter maar dat zien mijn ogen toch niet meer en het gaat mij er tegenwoordig alleen nog maar om of ik er plezier aan beleef. En als anderen het dan ook nog leuk vinden dan is dat niet meer dan mooi meegenomen maar meer ook niet. Het hoeft niet meer perfect te zijn dat is toch nooit haalbaar.

Dus hief ik mijn abonnement op en kan ik op https://ellyvandoorn.wordpress.com/ geen fotootjers meer plaatsen. Maar...Dat wat erop staat dat is er nog steeds en dat vind ik wel leuk. Kan ik nog eens terug kijken. want ik heb het gratis abonnement met reclames wel behouden.

En wat een geluk dat ik dit magazijn heb. Ook hier kan ik fotootjes plaatsen. Tot nog toe heb ik voldoende ruimte op Google kan ik hier waarschijnlijk voorlopig nog wel iets kwijt. Fotootjes krijgen nu dus het label fotograferen  mee en onder dat label staat al zo het een en ander. Ik ga hier vrolijk verder en eigenlijk geld:

Hoe minder blogjes hoe makkelijker ik het bij kan houden en gebruiken.

Nu eens even in mijn fotootjes duiken.




2 opmerkingen:

  1. Hallo Elly, de opslaglimiet kan je uitstellen door je foto's eerst op te slaag "voor web" in photoshop of gelijkaardig programma. Dat scheelt heel wat in bestandsgrootte. Zelf doe ik dat ook. Verder zag ik dat mensen bij wie Wordpress (gratis) vol loopt, kiezen voor een nieuw (gratis) account waarop ze dan hun oude volgers opnieuw uitnodigen. Beide accounts kan je dan via een menu-item met elkaar "verbinden". Zo hoef je nooit iets te betalen voor je blog.
    Natuurlijk is Blogger (blogspot) ook een optie maar ik ben er persoonlijk van af gestapt omdat ik Wordpress stukken beter vind.
    Wat je ook doet of kiest, ik wens je heel veel succes en voeg ondertussen je beide blogspot accounts toe aan mijn gevolgde blogs.
    Met vriendelijke groeten,
    Rudi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit vanaf 2011 bij Blogger en heb (nog) niets gemerkt van ruimtegebrek. Wel plaats ik bewerkte/verkleinde verkleinde foto's. Geen idee of dat scheelt.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...