zondag 22 november 2020

rondhobbelen

 Ziezo eens even iets dag dagelijks schrijven denk ik dan. Want dat is toch waar het dagelijks leven om draait. Je draai kunnen vinden in het dag dagelijkse. Ja werkelijk er gaat niets boven het hier en nu. Je daar goed kunnen voelen is het belangrijkste daar is al het spirituele in mijn visie voor bedoeld. 


In de eerste alinea zie je het alweer gebeuren hihihi. Dan begin ik met iets wat ik wil of ga doen en  kom uiteindelijk bij iets heel anders aan. Zwaan kleef aan, noemen ze dat.


En dan lees ik mijn blogje over en denk. 



Het gaat helemaal niet alleen over het dag dagelijkse maar ook en zelfs meer over hoe ik dat doe dus past het beter in mijn eigen wijze want mijn dag dagelijkse is net zo goed mijn eigen wijze.  Volg je het nog.?

Nou als het dan toch meer over het mijn eigen wijze gaat, de manier waarop ik het dag dagelijkse in het teken daarvan probeer te zetten dan verhuis ik dat blogje toch  naar mijn eigen wijze.

Nou ja zo is het wel weer genoeg geweest want er zit geen kop of staart aan. Dat op mijn eigen wijze publiceer ik dan wel weer een keer en dit blijft mooi in het magazijn.

Heerlijk zondagje. Beetje regen voor het groen dat nu bijna verdwenen is. Zo even aan tafel ontbijten, een beetje rondhobbelen , een wandelingetje als het droog is of misschien wel in de regen. Wat wil een mens nog meer?

O ja en de bloemen moet ik ook weggooien Twee weken genoten van die Amarillussen. Ik had er een stokje ingestoken zodat ze niet zouden knakken maar nu zijn ze werkelijk helemaal op.


Ja ja die foto had ik al geplaatst, maar die afgetakelde die er nu staan, tja die kunnen echt niet meer.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...