vrijdag 13 november 2020

De lamp is alweer vroeg aan

 We zitten er weer fris en fruitig bij voor het weekend. Nou ja, fruitig  nog niet helemaal want morgen komt de nieuwe lading sinasapleltjes.  Want met vitamine C bouw je een aardige weerstand op. Fris wel. Want die schat van een hulp is geweest en dan ben ik zelf ook altijd lekker aan het rondzwabberen. Ik houd niet van huishouselijk werk maar samen met haar is het een lieve lust om bezig te zijn. En... we lachen wat af samen.

De avonden lengen weer en dan krijg ik weer dat heerlijk knusse winterse gevoel. Lekkere sjaal om de schouders, voetjes opgetrokken op de bank en kijken naar  een spannende serie of zo. Klem bijvoorbeeld.  Maar ook de zoomcursus van woensdagavond was weer heel fijn al zit ik dan makkelijker aan een bureau of aan tafel. Rode oortjes want er komen zoveel dingen voorbij waar ik iets aan heb.

Nu staat het weekend alweer voor de deur. Weer een week voorbij.  Morgen bijtijds op want deboodschappen staan al vroeg voor de deur. Niet zo lekker zo vroeg maar ja heb ik in ieder geval een iets langere dag.




5 opmerkingen:

  1. Een prachtige sfeerfoto! Tegenwoordig heb ik you-tube ontdekt en gezien hoeveel interessante dingen daarop staan! Via een kabeltje in mijn tv kan ik ze prachtig bekijken...Veel bezoekers op mijn blog heb ik niet meer...maar juist dat is een uitdaging om het anders aan te pakken!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja you tube is heel fijn en het kan op de tv.
    Ik heb ook niet veel bezoekers hoor maar dat hoef ik ook niet. Ik blog en schrijf omdat ik het leuk vind om te doen. Niet meer dan dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sfeervolle plek laat je zien. Ook hier vliegen de weken om. Volgens mij betekent dat dat we ons niet vervelen. Wat betreft bezoekers op mijn blog hou ik geen statistiek bij. Ik heb een aantal vaste lezers. Als ik jaren terugkijk is dat aantal wel toegenomen. Maar het is geen wedstrijd, voor mijn niet in elk geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja heerlijk dat knusse van de winter-donkerte. Als vroege vogel ontbijt ik ook bij kaarslicht,terwijl de rest slaapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jij bent ook echt een positivo hè. Ik ben vandaag tot nu toe niet goed geluimd. Het regent en alles is grauw. Ik moet mezelf even wat fijne dingen voor ogen brengen. Zoals het brood dat mijn man aan het bakken is en dat heerlijk ruikt en de kranten die klaar liggen. Wat de tijd betreft: ik snap er niets van hoe dat zo snel kan gaan in deze periode

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...