dinsdag 8 september 2020

Wordpress loopt steeds vol

 Ik zit een beetje rond te kijken op de blog accounts die ik heb. Lang geleden opende ik een blog bij Wordpress waar ik alleen maar fotootjes op  wilde zetten. Dat heb ik ook een hele tijd gedaan maar eigenlijk bevalt me dat niet zo. Op een gegeven moment liep dat blog vol want het had een beperkt geheugen en toen heb ik wat geheugen bijgekocht dus kreeg ik een uitgebreider account maar ik merk dat ook daar alles alweer volloopt terwijl ik er niet eens zoveel mee doe. pfff. ik heb helemaal geen zin in dat geneuzel. Het moet gewoon eenvoudig gaan en niet teveel poespas. Daar heb ik geen zin meer in. Dat zal ook wel iets met mijn leeftijd te maken hebben. Tot nog toe kan ik eigenlijk alles hier in Mijn Magazijn best kwijt. En niet te vergeten op Faceboek of instagram.  Dus ik denk dat ik dat fotoblog maar gewoon laat verlopen volgend jaar februari  en hier alles publiceer waar ik zin in heb. 

Hier zal ook wel een limiet op zitten maar daar kom ik dan ook wel weer achter. Voorlopig kan ik onder verschillende labels hier heel veel kwijt.


Leuk fotootje toch, van  de Hoge Veluwe. 🤣

Er hangt een aardig buitje




3 opmerkingen:

  1. Natuurlijk blijf ik je met liefde bezoeken...maar ik heb het gehad met de blog wereld, op zoek naar iets anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar Wzlter, ik heb dat met vlagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik liep ooit vol bij Blogger. (Ik heb daar een heleboel blogs). Ik kocht er ruimte bij. Kostte bijna niets. Tot iedereen ineens extra ruimte kreeg en ik niet meer hoefde te betalen. Althans zo herinner ik het me. Ik heb ook geen zin in gedoe. Zo doet mijn printer het ineens niet meer. He, wat vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...