maandag 7 september 2020

Lekker schilderen

Vorige week dinsdag kon ik de programmaboekjes bij de drukker ophalen en moesten ze weggebracht worden naar de Theosofischje vereniging. Wat een rare week was. het. Ik had er totaal geen tijd voor. Tja soms kan je dat zo hebben he.

 Maar nu vanmiddag zal ik ze even weg brengen. 

Intussen komt er een piepje binnen van mijn Whatsapp. Op maandagmorgen volg ik de schilderbegeleiding van de KWA. Zo af en toe krijg ik dan wat goede hints op mijn schilderwerk en het contact met de andere schilders geeft extra inspiratie. Maar de komende weken heb ik besloten thuis te blijven vandaar de Whattsapp....  Nou niet veel nieuws onder de zon. Ik denk dat Annemarie erg druk is met de fysieke aanwijzingen. Ik krijg nooit zoveel aandacht. vaak niet meer dan Goed zo, lekker bezig/ of Goed, niets meer aan doen.  hihihi. Maar door de contacten blijf ik in ieder geval inderdaad lekker bezig. 




Het is mooi weer. Misschien vanmiddag even er tussen uit. Ik hoef niet te koken. Gister zijn zoon en schoondochter gezellig langs geweest en we hebben nog chinees over van de rijsttafel. Genoeg voor vandaag,. Lekker makkelijk.

1 opmerking:

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...