woensdag 24 juni 2020

Het is warm

De koliek van twee weken geleden  heeft me toch meer problemen bezorgd dan ik zelf wil geloven. De afgelopen weken was mijn energie nergens meer te vinden en dat is nog tot daaraan toe maar de dagelijkse buikpijn is vervelender. Sinds gisteren heb ik eindelijk het gevoel dat ik de dut door ben. Dus hopelijk komt er nu ook wat meer energie in het lijf te zitten.

Intussen gaat het leven gewoon door en besteed ik er niet zoveel aandacht aan. Dat hoeft ook niet want er is niets dat me opjaagt of waar ik echt tegenaan loop'Ik neem het gewoon zoals het is en dat is toch prachtig dat dat kan. Ik heb geen stok achter de deur en regel mijn eigen tijd. Niets om over te klagen.

Vandaag gaat het aardig warm worden en zelfs daar heb ik tot nog toe geen last van. Het huis is goed geïsoleerd en een airco in het verschiet. Ik ben benieuwd of dat ook MIJN ding is. Het zal denk ik wel lekker zijn als je moe en warm van het boodschappen doen thuiskomt en in een koel huis kunt uitpuffen. We zullen het mee gaan maken. Voorlopig kan ik me nog goed redden in de warmte.

Een beetje verfrissend water is nooit weg.


1 opmerking:

  1. Na een koliek of een opvlamming ben ik altijd erg futloos. Ik denk dan dat mijn lijf zo druk is met het repareren van de schade dat er weinig voor mijzelf overblijft. Meestal trekt het bij voorzichtig leven wel weer bij. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...