maandag 22 juni 2020

Fietsen.


De lindeboom voor het raam stat in bloei. Jammer dat mijn zintuigen niet meer optimaal zijn want er komt nauwelijks iets door van de geur die ze verspreiden. Helaas maar zonder dat kan ik er ook wel van genieten. Evenals van het eten waarvan de smaak de laatste jaren ook sterk verminderd is en aardappels vind ik niet meer lekker om te eten maar nog wel als ik de zoutpot handteer en dat is dan weer niet zo goed voor die ene nier die ik nog heb. Ghaghagha ja de ouderdom komt met gebreke maar dat mag hem de pret niet drukken.

Vanmorgen weer heerlijk aan het schilderen geweest en ik heb een schilderachtig rondje gefietst. Mijn dag kan niet meer stuk.




4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig werk maak je, in deze tijd is creatief bezig zijn een verademing. De linden in mijn laan staan staan er ook prachtig bij en ik ruik ze gelukkig wel. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig werk! Vind ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...