zaterdag 27 juni 2020

De oude kwaal

Ja het gaat wel weer een beetje. Die darmen zijn  na een lange en rustige tijd  vaker moeilijk aan het doen en vannacht werd ik badend in het zweet wakker. Zelfs in de overgang heb ik daar geen last van gehad maar daar heb ik tegenwoordig regelmatig hinder van en het wordt duidelijk door de darmen veroorzaakt.

En vanmorgen was het goed mis. Pijnlijke krampen en dan breng ik langere tijd en met tussenpozen  de ochtend op de badkamer door. Gelukkig was dat niet vannacht. Het voelt als een vlaasontsteking maar dan in de endeldarm. Ik kreeg er zetpillen voor maar gelukkig had ik er lange tijd geen last van en nu zijn ze over de gebruik tijd. Dan maar paracetamol. Misschien wel beter met mijn ene nier want ik las dat die medicatie niet zo best voor de nieren is.

Ik geloof dat ik nu hopelijk het ergste gehad heb/ We zullen zien. En dan gewoon weer kalm aan want de energie is even helemaal verdwenen.

Gisteren was ik al zo lusteloos zonder enige reden dacht ik en ben vroeger dan normaal naar bed gegaan. Een goed teken is dat ik nu niet meer lusteloos ben en overal zin in heb. Ik zou wel willen schilderen en allemaal andere leuke dingen willen doen maar doe het toch maar even kalm  aan en hang lekker op de bank met de laptop op schoot te tikken. Dat doe ik ook graag en de WTW blaast er lustig op los dus het is hier goed uit te houden en heerlijk als er dan even helemaal geen pijn meer is. Wat voel je je dan een ander mens.



3 opmerkingen:

  1. Dat warme weer kan er ook invloed op hebben, Hoop dat je snel de boek weer op orde hebt. Weet dat het geen lolletje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk knap je snel verder op, want lusteloos zijn, dat is narigheid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend, Elly. Hou goede moed, hoor. Rustig aan en straks weer lekker schilderen. Prachtige libelle foto.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...