zondag 17 mei 2020

Opruiming

Ik heb het tablet eens goed onder handen genomen. Zo langzamerhand heb ik  er veel apps opgezet en sommige verbruiken verschrikkelijk veel geheugen. Toen ik alweer een tijdje geleden deze tablet kocht dacht ik, ooo mooi geheugen genoeg. Daar kan ik even mee vooruit. En dan ook nog een extra SD kaart erin, het kan niet op. Maar binnen de kortste keren bemerk ik dus dat het wel op kan. Veel dingen heb ik nu over kunnen zetten op de SD kaart maar er zijn apps bij die in het interne geheugen moeten draaien die veel geheugen vreten. Maar daar zijn ook wel weer oplossingen voor te bedenken. De blogspot kan ik natuurlijk ook gewoon in de browser openen in plaats van met een app. Het werkt dan net zo goed en het scheelt veel geheugen. En zo zijn er meer van die zaken.

Ik  ben blij dat ik er ook lol in heb te spelen met al die digitale mogelijkheden. Het houd je van de straat. Dit blogje schrijf ik nu op de nieuwe laptop en daar kan ik ook heerlijk op tikken in schoenmakerszit met een kussen op mijn benen en de laptop

. Zie je het voor je. Lekker rammelen op dat ding. Ik heb hem ingesteld op hoge contrasten. Daardoor ben ik wel alle mooie foto's kwijt die ik op het startscherm zette maar het is wel beter te overzien.  Maar ach ik probeer het wel weer een keer terug te zetten misschien toch wat leuker er wat foto's uit mijn bestanden op te laten draaien. Ik weet nu toch hoe het teruggezet kan worden.

Ja en ik heb een oproep gekregen van de oogarts want die werkt ook weer. Ik ben benieuwd of hij me nog aan staar kan opereren. Misschien scheelt dat voor mijn gezichtsvermogen. We zullen zien.


1 opmerking:

  1. Er kan gelukkig tegenwoordig veel...ik wens je tet allerbeste toe!

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...