vrijdag 22 maart 2019

Ziek

Morgen zou ik schilderijtjes ophangen in Vreedenhoff, maar helaas, ik heb het af moeten zeggen.
Woensdag belandde ik door een telefoontje van de huisarts op de eerste harthulp van het ziekenhuis. Compleet met ambulance.
Gelukkig bleek de pijn niet van het hart afkomstig. Maar waar wel van is nog een vraagteken.
Het zal vanzelf wel overgaan vertelde de cardioloog en als dat niet zo zou zijn dan volgende week naar de huisarts.
Nu ben ik een beetje aan het bijkomen, slaap veel. Van pijn wordt je moe.
Gister nog behoorlijk pijn ,nu wordt het minder dus ik hoop dat het steeds beter gaat en ik volgende week weer een beetje op pijl ben.



4 opmerkingen:

  1. Kan niet anders dan toeval zijn...maar ik heb zoiets jaren gelden meegemaakt vlak voor een grote expositie. Ook ik werd vlak daarvoor onduidelijk ziek! Maar iemand had het toch voor mij opgehaald en daar opgehangen.
    Maar het liep uit op... Ik vergeet het maar liever. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Getver, wat vervelend. Fijn dat het niet je hart is, maar wat dan wel? Beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maria zag het op facebook. We schrokken ons een ongeluk (bijna). Zou het stress zijn. Zou kunnen. Hopelijk komt het nu niet meer terug. Gelukkig ben je nu al weer thuis. Veel beterschap gewenst van ons beiden.

    Dat schilderijtje is trouwens prachtig. Vooral die rode struik is een mooie vondst die het hele werk naar een hoger niveau trekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb geen idee wat het wel zou kunnen zijn. Maar het gaat gelukkig steeds beter. Dank voor jullie reactie.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...