zondag 12 augustus 2018

Heftig weekje

Dat was een heftig weekje.
Een hele nacht met een buur in het ziekehuis voor een gebroken pols dat kost me veel energie en ik heb de schade dan ook ruimschoots ingehaald. Bij tij en ontij bijgeslapen. Ik geloof dat ik nu de dut door ben en de darmen die reageerden met pijn zijn ook weer rustig.

De nieuwe week brengt ook weer nieuwe uitdagingen met zich mee. Een vraag voor fotootjes van insecten en een programma layout maken voor de theosofische vereniging. Ik hoef deze week dus niet stil te zitten want er zal ook nog wel een gang met buuv naar het ziekenhuis inziten. Een leuke afspraak tussendoor en als het dan niet te heet wordt, kom ik er wel weer doorheen.

Eens kijken of ik op de tablet waar ik dit blogje op chrijf nog een aardige foto kan vinden ter opluistering.
O kijk, vanmiddag nog even het penseel vastgehouden. Niet dat het iets moet worden maar om even dat gevoel terug te krijgen. Met de warmte zou ik het bijna verleren.


1 opmerking:

  1. Van dit soort berichten houd ik...Natuurlijk ook van al je andere hoor! Hihihi @

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...