dinsdag 19 juni 2018

Aanstaande zaterdag is Poelwijk weer geopend.
Dit weekend hadden we de opening van de tentoonstelling. Daar gaat toch altijd weer meer werk inzitten dan je aanvankelijk vermoedt. Ik had het mezelf niet zo moeilijk gemaakt want ik heb niet meer zoveel energie om er met complete schilderijen naar toe te sjouwen. Dus had ik al mijn acrylverfschetsen op A3 keurig netjes in plastic showtassen gedaan en de open zijde met doorzichtig plakband dichtgeplakt. De gaatjes waarme ze in de map kunnen worden gestopt gebruikte ik om ze met groen binddraad  aan het betonijzer in de taxushaag te hangen. Het waren er bij elkaar 21 en ik was dik tevreden toen ik het zag hangen.


Nog even wat detail opnamen van een paar schetsen







De opening zaterdag was heel gezellig en ik heb rondgelopen en foto's gemaakt. Het was ontzettend druk.  Ik zette een filmpje op youtube waarop de meeste beelden en schilderijen die er te zien waren, opstaan.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...