dinsdag 15 mei 2018

Terug.

We zijn weer thuis van een prachtige stedenreis door Andalusie.
Ik ga er een fotoblog van maken. Als je wilt kun je het vinden onder
https://spanjereis2018.blogspot.nl

Ik ga er een serie van de gemaakte foto's  opzetten. Het eerste blogje van wat fotootjes die ik in het begin van de reis onderweg maakte, staan er al op.
We hebben zoveel prachtige dingen gezien en ik heb nog lang niet alle 4700 foto's  bekeken maar ben natuurlijk al wel volop aan het weggooien en verbeteren. Het eerste blogje zijn de plaatjes die ik vanuit de bus maakte. De beste geselecteerd want daarvan is de kwaliteit niet zo optimaal. Maar ik kan het niet laten toch te fotograferen door de donkere glazen van de ramen. Uiteindelijk doe ik het allemaal voor mijn eigen plezier en iedereen die wil mag ernaar kijken.


6 opmerkingen:

  1. Ik ga kijken. Omdat ik jaren geleden ook een rondreis Andalusie maakte en omdat jouw foto's mooi zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Bertie. Ik ben nu plots zo druk met die fotoos

      Verwijderen
  2. Vol verwachting kijkt mijn foto-hart...en ik kijk mee!@@@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Andalusie, wij waren er in 2005 Fly-Drive. Een onvergetelijke reis. Ik kijk uit naar je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, wat is het er prachtig. Ik heb al drie blogjes gemaakt. En ik kan bijna niet stoppen met nagenieten

      Verwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...