woensdag 4 april 2018

Vergeten

Gistermiddag even heerlijk in het zonnetje naar buiten met mijn fototoestel. Naar de Heemtuin.
Wat zag ik veel mooie dingen om te fotograferen.
Maar toen ik mijn fototoestel tevoorschijn haalde en aanzette, kwam ik tot de ontdekking dat ik wel extra batterijen had meegenomen maar was vergeten het kaartje uit de computer te halen.
Helaas ik kon niets beginnen. Vandaar een fotootje uit 2013

En net als op de foto zag ik een vlinder op het zojuist uitgelopen groothoefblad






2 opmerkingen:

  1. Hihi,zo zie je maar,een goede voorbereiding is het halve werk, dus een halve voorbereidig....
    (geeft vaak bijzondere verrassingen@@@)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar gelukkig had je de (oude) foto's nog ...

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...