maandag 15 januari 2018

Oldschool

Sjonge Jonge

Weer de hele middag achter de computer gezeten. Er moest van alles aangepast worden in de hoop dat hij nu toch weer een beetje functioneert.
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om iets anders aan te schaffen. Dan moet je maar weer zien dat je alle bestanden die je graag wilt behouden overzet.
Wel lijkt het me heerlijk om met een tablet op schoot of op een klein tafeltje in de kamer te kunnen werken. Nu zitten we samen in de hobbykamer aan een bureau. Ook wel gezellig en lekker warm natuurlijk.

Intussen heb ik ook naar allerlei oude fotootjes gekeken en ik merk dat ik helemaal niet meer gedreven ben om zoveel op een blog te zetten en te schrijven. Jarenlang heb ik niets anders gedaan en er ontzettend van genoten. Nu doe ik het nog maar weinig en vaak neem ik me voor er weer wat meer tijd aan te besteden. Maar ja, een mens kan niet alles tegelijk. Tegenwoordig houd ik me meer bezig met schilderen
http://ellyvandoorn.blogspot.nl/

En fotograferen
https://ellysfotoalbum.blogspot.nl/
en op
https://ellyvandoorn.wordpress.com/

staan ook nog heel veel foto's. Alhoewel ik nu op blogspot ermee verder ga.

En dan is er ook nog het Vrijwilligerswerk op Vreedenhoff waar ik druk mee ben.
Allemaal fijne en leuke dingen.

Ik fotografeerde  bijvoorbeeld de studenten van Artez die hier op het kantoor van het Oldschool project staan


En heel druk zijn geweest met de voorbereidingen van de tentoonstelling die zij organiseerde en waar allerlei wetenswaardigheden van de bewoners van Vreedenhoff worden geexposeerd. Zo snijdt het mes aan twee kanten en kunnen de studenten leren van de know how van ouderen.




3 opmerkingen:

  1. Ik vind bloggen fijn maar als ik zou kunnen schilderen deed ik dat liever denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elly, doe waar je zin in hebt. Je winterlandschappen zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ellie, als je nu alle bestanden die je maakt, gewoon opslaat op een usb-stick (en die af en toe voor de veiligheid kopieert naar een 2e usb-stick, dan hoef je je nooit meer druk te maken over je harde schijf. Zo doe ik het in elk geval. Is dat misschien een idee?

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...