vrijdag 13 oktober 2017

Ritje Oosterhout

Vanmorgen wilden we even op en neer rijden. Er moest iets gerepareerd worden en een leuk ritje is nooit weg. Ik vind het heerlijk rond te kijken en ik had helaas niet mijn fototoestel meegenomen om onderweg fotootjes te maken. Dus gebruikte ik mijn telefoontje. Ik sta altijd weer versteld van de kwaliteit foto s die er uit zo'n minimaal cameraatje komen. Dus wil ik er maar eens een blogje van maken wat er zoal voorbijkomt





We zeiden tegen elkaar dat het jammer was dat die dure Betuwe route zo weinig gebruikt wordt en werden onmiddelijk gelogenstraft door een paar treinen op het spoor. Maar uiteindelijk wordt er denk ik toch erg weinig gebruik van gemaakt.


Zo kun je onderweg ook nog eens een onverwachte abstractie maken.











Ach dit hoeft nauwelijks een introductie. Hollandser kan het niet.

En nadat we op de plaats vanbestemming goed geholpen werden, weer op de terugweg. 
In de file. Tja het weekend komt eraan. Alles en iedereen wil naar huis.







En dan komt Arnhem weer in zicht.


De oude rijnbrug over naar noord.


De walburgiskerk wanner we over de Berekuil rijden 

En dan heb ik nog een fotootje van de zboulevard Heuvelink met de oude ambachtschool.
Ik heb geen idee waarvoor deze nu nog gebruikt wordt.



1 opmerking:

  1. Schoonheid is overal te vinden, het is maar met welke ogen je kijkt. Fijne week en hartelijke groet El

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...