woensdag 18 januari 2017

Naar buiten

Eigenlijk zou ik iedere dag nu ik wat ouder wordt, zo n wandelingetje door het park moeten maken zoals alle oude mensen dat doen om in conditie te blijven, maar ja...
Dat deed mijn vader wel altijd zoveel mogelijk. Mijn moeder ging nooit met hem mee. Ze had daar totaal geen behoefte aan en ik.., ik bungel daar tussenin.
Ik vind het als ik eruit ben gegaan heerlijk dat ik even zo van de buitenlucht en het moois in de natuur heb genoten, maar om er alleen uit te gaan, ach dat trekt me niet zo. Eigenlijk zie ik daar altijd tegenop en besluit dan maar weer een blogje te schrijven.
Of zou ik nu even gaan en meteen een fotootje maken.
Goed idee.
Toch heerlijk nu ik geweest ben. Moet ik vaker doen!




Sawa Belanda in de winter

2 opmerkingen:

  1. Elly, heel herkenbaar. Als je de neus buiten de deur hebt gestoken blijkt het vaak minder koud te zijn dan je had gedacht, maar oh die eerste stap vanuit je warme huisje ... ik zet hem te vaak niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie opnames, Elly, weer eens -voor de verandering- op het blog;-]
    Ik kan je een goede tip geven, iedere ochtend hou ik het jaren dagelijks vol: een half uur yoga, na het ontwaken, in bed, zittend en dan alle torsies. Het houdt je ongelooflijk flexibel, daar kan geen sport/trim/conditietraining tegenop. Met name wanneer je wat ouder wordt: DOEN !!!
    Wil je de details weten, hoor ik het wel. ***

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...