zondag 30 oktober 2016

Sprookjesfeest in Sonsbeek

Vanmiddag hebben we weer even een wandeling in Sonsbeek gemaakt.
Wat wonen we toch in een heerlijke stad. Rondom zoveel moois te zien.

Als ik de foto s terug kijk kan ik bijna geen keus maken om te delen, want er gebeurde zoveel verschillende dingen. We dachten een rustig middagje, maar het was heel druk door de vakantie. In de steile tuin was een groot kinderfeest. Een sprookjesbos met allemaal kraampjes en spelende kinderen.
Laat ik het daar vandaag maar even bij laten. Meer dan genoeg voor één dag.









Van deze schoonheid maakte ik een leuke opname die ik op mijn fotoblog zette
https://ellyvandoorn.wordpress.com/2016/10/30/sprookjesfeest-in-sonsbeek/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...