zaterdag 5 maart 2016

Muziek

Natuurlijk is er altijd wel iets te melden. Niet dat het belangrijk is maar wel leuk.
Vrijdagmiddag weer klassieke muziek laten horen aan een geoepje ouderen in Vreedenhoff waar ik ooit in een grijs verleden werkte.  Ik geniet daarvan.

Maar wat was het slecht weer en wat ben ik blij dat ik op nauwelijks 100 meter afstand van de ingang van het gebouw woon. Binnen is het warm. Soms te warm en ramen open zetten... vergeet het maar dus ik maak meteen gebruik van een sauna. De dames en heren luisteren met gesloten ogen. Eén mevrouw brengt haar teddybeer mee en die luistert dapper mee.

Ik heb thuis wat informatie gegoogled over de componisten en daarover iets vertellen, verzekert men mij, wordt als een leuke aanvulling ervaren.

Dus, ik heb een heel fijne middag gehad.

5 opmerkingen:

  1. Wat fijn Elly
    dat je zo tot zegen kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat je dat doet, mensen blij maken is het mooiste dat er is. Wat maak je kleurige schilderijen, fantastisch!
    Hartelijke groeten El

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...