donderdag 4 februari 2016

IJzer smeden

Ik wilde voor de volgende muziekmiddag op Vreedenhoff het programma gaan voorbereiden en er komt maar niks van. Zit ik nu eindelijk na het strijken en allerlei andere karweitjes achter de computer en bedenk dat ik nodig mijn schilderijen blog bij moet werken. Zo gezegd zo gedaan. Maar dan ben je zo weer een paar uurtjes verder maar het schilderijenblog ziet er dan ook weer helemaal gepimpt uit. Ga maar kijken.
http://ellyvandoorn.blogspot.nl/

Nu zit ik met de koptelefoon op en een cdtje in de computer maar... De mediaspeler weigert het schijfje weer te geven.
potverd....%^^&*((())*%_#@^&_+&^%

Enfin een paar keer de lade open en dicht en jawel hoor. Kan ik rustig dit blogje afschrijven met een muziekje op de achtergrond en daarna op Wikipedia gaan kijken. Daar is zoveel informatie te vinden dat neem ik dan mee voor de uitgezochte muziekstukken.

O.K. dan nu snel; met de muziek aan de gang want je moet het ijzer smeden als het heet is.

Het openluchtmuseum Arnhem


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...