vrijdag 1 januari 2016

Goede wensen

Het is zover.
2016 is begonnen en ik ben weer een dagje ouder. Het is heerlijk om ouder te worden en niet meer zoveel te moeten van mezelf en als de gezondheid niet al te veel te wensen overlaat hoop ik een goed jaar tegemoet te gaan samen met allen die me dierbaar zijn ook al lijkt de wereld in een chaos te verkeren en is zekerheid ver te zoeken.

Als je daar goed over nadenkt is het eigenlijk nooit anders geweest. Zekerheid heeft nooit bestaan en chaos rondom wil nog niet zeggen dat je zelf in chaos moet verkeren. De rust moet van binnenuit komen en daar kun je aan werken. Soms helpt het vorderen der jaren daar een beetje in het voordeel mee maar voor sommigen werkt dat zelfs in het nadeel.

En daarom, alles wat ik mezelf toewens, wens ik ook jullie toe.
Heb het goed in 2016


6 opmerkingen:

  1. Ja het is zaak zelf rustig te blijven goed nadenken wat je wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is dat Novelle dank voor de mail. Ik antwoord later😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat je ook doet, ik wens je een gezond en zinderend 2016.
    Ik ben weer wat opgekrabbeld en dus weer terug. Het gaat niet lukken alles met terugwerkende kracht te lezen en te bekijken. Maar vanaf nu ga ik proberen de blogjes weer bij te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar Elly, ik heb je niet eens gefeliciteerd met je verjaardag. Bij deze en... van harte.

    Weet je al wat je allemaal wilt gaan doen nu? Het zal wel een heel lijstje leuke dingen zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wordt net als jij iedere dag een dagje ouder Plato. Hihi dus je bent niets vergeten hoor. Uitgesproken plannen heb ik niet omdat iedere dag er een is waar ik zoveel mogelijk van probeer te genieten. Ook net als jullie hoop ik. Of hebben jullie wel uitgesproken leuke plannen?

      Verwijderen
    2. Ik wordt net als jij iedere dag een dagje ouder Plato. Hihi dus je bent niets vergeten hoor. Uitgesproken plannen heb ik niet omdat iedere dag er een is waar ik zoveel mogelijk van probeer te genieten. Ook net als jullie hoop ik. Of hebben jullie wel uitgesproken leuke plannen?

      Verwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...