donderdag 20 maart 2014

Exposeren

Het is al weer tien jaar geleden dat ik samen met Marja Wennemers exposeerde bij Galerie Vlasblom in Arnhem. Daar hebben we door de tijd heen verschillende keren gehangen. Ik vond het toen erg leuk om te doen. Helaas is de Galerie er enkele jaren geleden mee opgehouden. 
Nu binnenkort gaat de kunstroute in Presikhaaf weer van start en heb ik besloten ook daaran weer mee te doen. Ik heb enkele jaartjes overgeslagen en nu hoop ik erbij te kunnen zijn mits er ruimte is en dat is nog niet zeker. Ik zie het niet meer zitten om alles voor één dag kunstroute op te hangen en 's avonds weer weg te halen. Dus als er een ruimte is waar ik wat langer kan hangen dan wil ik wel. Ach als je ouder wordt is het allemaal wat minder belangrijk. Als het niet doorgaat is het ook goed.  Grappig trouwens dat ik toevallig de drie schilderijen die hier te zien zijn heb verkocht. De rood blauwe via Vlasblom en de twee volgende enkele jaren later. 





Een gezellige drukte.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...