maandag 24 maart 2014

Gewoon verder gaan

Deze week zal ik me weer eens buigen over de Jacobsladder.
Ik heb oud werk waar ik niet meer zo tevreden over ben als in het begin. Er zijn altijd nieuwe tijdperken in het leven waarin je weer andere vernieuwde ideeën hebt en daar wil ik dan toch iets mee doen. Dus haal ik het oude werk tevoorschijn en kijk er kritisch naar.

Vaak kom ik tot de conclusie dat er meer mogelijk is zoals nu en ben er heerlijk op aan het verder werken gegaan. Er moet nog veel gebeuren.

Parijs laat ik nu even bezinken

En ik ga weer verder met de Jacobsladder


3 opmerkingen:

  1. Mooi Elly, de Jacobsladder! Ben benieuwd !
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is best spannend Elly, op deze manier met je werk om te gaan! Hier in huize 'Spijkerbed' gaat ook iets veranderen.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu word ik echt nieuwsgierig

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...