zondag 8 december 2013

Ziek zijn, beter worden

Ondanks de griepspuit toch een griepje opgelopen. Het zal wel niet zo erg zijn geweest als zonder prik, maar ik ben toch lekker onderuit geweest. Tussen de buien door af en toe een 'like' gezet op Facebook, maar veel verder dan dat kwam ik niet. Nu het bijna over is kreeg ik vannacht weer een bekende aanval van darmverkramping en kan dan natuurlijk niet lekker slapen.  Maar vanmorgen begint het einde in zicht te raken en lijk ik weer langzamerhand op het goede spoor te komen.

Het begint aardig naar de kerst te lopen en ik heb er zin in. Alhoewel mijn energie op een laag pitje is komen te staan begint het enthousiasme voor de eindejaarsbeleving weer haar kop op te steken. Nog even een beetje bijkomen maar met vreugde en enthousiasme is de afgelopen week weer snel geschiedenis.




3 opmerkingen:

  1. Beterschap gewenst.
    Ik kan de aanloop naar Kerst nog niet krijgen. Terwijl na weken hobbyen de kaarten voor verzending klaar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima, zo kun je hopelijk gezond de feestdagen in. Dat wens ik je van harte toe. Zelf hoop ik bij een leuke DVD in te sluimeren en wakker te worden als de feestdagen over zijn. Maar dat zal niet gebeuren dus maak ik er het beste van. Hohooooo, hohoooooo.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...