zondag 16 september 2012

Ze is een beetje moe.


Achter mijn computer zitten en een logje maken is voor mij een vorm van ontspanning. Zo rust ik uit en laad de energie zich ook weer een beetje op buiten de dagelijkse meditaties om. :-). Maar soms heb ik van die vlagen van lusteloosheid, maar misschien is het wel meer vermoeidheid waar lusteloosheid uit voortkomt. Dat is niet iets wat uit de lucht komt vallen hoor, maar heeft natuurlijk wel zijn oorzaken.
De momenten van energie en lusteloosheid kunnen elkaar vrij snel opvolgen. Op mijn blog zijn ze waarschijnlijk voor de lezer niet merkbaar. Maar vandaag bijvoorbeeld, na veel buikpijn dat energie vreet en ook de kleinkinderen een nachtje te logeren, is er geen enkele inspiratie meer en zette ik in het vorige logje slechts wat fotootjes van onderweg naar Leipzig.
Heel langzamerhand kom ik weer 'bij '  en kan mijn ei hier weer te deponeren. Een nachtje goed slapen doet meestal wonderen. Morgen hopelijk, na een moeilijke week, weer zo fris als een hoentje.
Welterusten.

Oud en nieuw in Leipzig

En een detailopname



.En zowaar een drakendoder in Leipzig.


1 opmerking:

  1. leuke foto`s en ja ik ben nu ook moe van alle emoties omtrent de ontwikkelingen bij mij ouders dus ik plaatste wat oude schrijven voor het gemak.Hopelijk heb een relaxte zondag om bij te tanken.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...