zondag 23 september 2012

En nu?

Op Wordpress plaatste ik weer enkele foto's nu van Meissen en er komen vast nog wel meer foto's van onze trip om de hoek kijken. Maar eigenlijk heb ik ook wel weer zin om wat te schrijven.
Intussen heb ik Spotify gedownlaod. Nu kan ik intussen alle muziek luisteren die ik mooi vind. Een medium om van te genieten. Je schijnt het ook op je blog te kunnen zetten met een icoontje. Ook maar eens naar kijken.
Nu even zitten in het park naast Insula Dei aan de overkant en zien wat er verder gaat gebeuren.






3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Gewoon nog steeds het gevoel dat ik nergens zin in heb. Geen inspiratie. Ik doe maar wat. ;-(

      Verwijderen
  2. Het lijkt me een mooi mijmerplekje. Zoals ik mijn mijmerplekje had, vijf weken lang, op het bed voor het raam, kijkend naar de druivenranken en de sering waar de zon zo mooi doorheen speelt. Niet lezen, niet schrijven, niet doen, maar gewoon zijn, kijken, voelen en dan... niets.

    Wonderlijke weken. Maar nu ben ik er weer een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...