vrijdag 17 augustus 2012

Ik word niet goed!


Begint net het park weer een beetje aan te trekken met wat groei onder de bomen, zo mooi als schuilplaats voor kleine dieren, komt de gemeente weer met hels kabaal van motorzagen het opschot weghalen.

Nog pas schreef ik er een blogje over. Helaas, het ziet er naar uit dat het park weer keurig wordt opgeschoond. Gelukkig wordt er in het weekend niet gewerkt, maar waarschijnlijk gaat het maandag wel weer van start.

Terwijl ik dit schrijf is de motorzaag even verstomd. Zou het dan hopelijk NIET doorgaan. Tja, ik kan niet meer doen dan afwachten.

Ze hebben de koffie op, helaas de herrie en de kaalslag is weer  begonnen :-((




5 opmerkingen:

  1. tja Elly dit is een ergernis waar je niks aan kan doen.Verdragen dus maar (glimlach)De buren zijn ook zo van het groot materieel met veel lawaai en heel vaak op zonnige middagen.Terwijl iedereen hier in de buurt lekker in zijn tuintje geniet van het zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de wegen der gemeenten zijn ondoorgrondelijk...beschouw het maar laat het je niet beroeren..ook voor gemeente plantsoenen is er een blauwdruk
    het gaat zoals het gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Orde en netheid moet er zijn, Elly, o wee wanneer er een rafelrandje optreedt dan moet dat onmiddellijk weggewerkt worden.
    En bovendien, zei zij ironisch: 't is goed voor de werkverschaffing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heksenjacht op kinderen van Moeder Natuur


    wat de mens
    vuil onkruid noemt
    is net als hijzelf puur natuur

    omdat het als schoonheid niet boeit
    moet het genadeloos worden uitgeroeid

    hij beslist
    wat levenskansen krijgt
    of begint aan het laatste uur


    De mens op zijn best...
    Graag gelezen, Elly.
    Lenjef

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ook: de weg moet vernieuwd. Prachtige Japanse kersenbomen worden de grond uitgerukt en vernietigd. Nu staan er kleine lindenboompjes die mogen groeien tot iemand zegt dat het hun tijd is. Leven in de weggooimaatschappij. Ik besluit die dag zaadjes in hele kleine potjes te stoppen. Welke zaadjes weet ik niet meer. Heb ik niet bijgehouden. Maar wat er uitkomt mag groeien tot het zelf niet meer wil.
    Later denk ik: probeerde ik ongewild de zaken weer in evenwicht brengen?

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...